14-03-2022

Nieuw rood in de vloot: Woltman 35DR

Onlangs werd de nieuwe Woltman 35DR Stage-V boorstelling officieel overgedragen aan Vroom Funderingstechnieken.

De 35DR is de meest compacte boorstelling van Woltman en is met een gewicht van een kleine 40 ton zeer mobiel en snel inzetbaar. Een uur na afladen is de machine gereed voor productie. Boren is absoluut trillingvrij, waarmee deze stelling bijvoorbeeld heel goed inzetbaar is in de binnenstad. Uitgerust met een avegaar en boorschraper en aangesloten op een betonpomp gaan we hier betonschroefpalen mee maken. Voor meer specificaties van deze prachtige machine, klikt u hier.

Feestelijke taart

Alex Brouwer (projectmanager materieel Materieelbeheer Vroom) ontving van Arjan Meijer (Woltman) voor deze feestelijke gelegenheid een taart voor de ploeg.

Nieuw rood in de vloot: Woltman 35DR
Nieuw rood in de vloot: Woltman 35DR
Nieuw rood in de vloot: Woltman 35DR

Deel bericht:

Meer nieuws

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding
18-04-2025

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding

Op vrijdag 11 april reisde een enthousiaste groep collega’s van Vroom gezamenlijk af naar München om een bezoek te brengen aan de BAUMA, dé toonaangevende vakbeurs voor de bouw- en funderingstechniek. Na een vroege aankomst op zaterdagochtend begonnen we de dag goed met een stevig ontbijt, waarna we vol energie […]
Hitachi CX900-GLS weer in topconditie
08-04-2025

Hitachi CX900-GLS weer in topconditie

Na bijna elf maanden werk in de werkplaats van Van den Heuvel in Werkendam is hij terug. En beter dan ooit. In opdracht van Vroom Funderingstechnieken voerde Van den Heuvel een grondige revisie én hermotorisering uit aan de Hitachi CX900-GLS. Het resultaat: een imposante funderingsmachine, volledig klaar voor een nieuw […]
Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS
21-03-2025

Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS

Vroom Funderingstechnieken en Van ’t Hek hebben samen de paalsystemen DPA en DPA-PLUS gecertificeerd met een zelfverklaring volgens NPR 7201. Dit traject heeft meer dan twee jaar geduurd en bestond uit proefbelastingen waarbij testpalen, uitgerust met extensometers, tot bezwijken werden belast. Daarnaast beoordeelde een door het Nederlands Normalisatie Instituut aangewezen […]
Naar boven