Wij meten continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle klanten waarvan het werk is opgeleverd.
De vraag “Bent u tevreden over de prestaties van ons bedrijf?” is in 76% van de gevallen positief beantwoord, 18% antwoordde neutraal en 6% gaf aan niet (geheel) tevreden te zijn. In de enquête wordt ook gevraagd naar een toelichting op het gegeven antwoord en of de respondent kan aangeven wat eventuele verbeterpunten zijn. Alle antwoorden worden geanalyseerd, intern besproken en meegenomen in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening. Hieronder een aantal quotes van onze klanten in de metingen van het afgelopen kwartaal.
Quotes
W. van Gameren, GKB Realisatie
“Goede communicatie, en meedenken vonden we fijn. Verbeterpunt: goed aangeven wat het vervolg mag zijn na het boren, want nu kwamen we daar voor niets.”
Sander Engberts, Allure Bouw
“De palen zijn conform opdracht aangebracht. Het doormeten was niet volledig uitgevoerd, telefonisch hadden we echter wel de bevestiging gekregen dat dat was gebeurd. In een later stadium is alsnog alles doorgemeten, gelukkig was alles goed.”
Patrick Wijts
“Heel tevreden over het geleverde werk. Ik als particulier ben zeer tevreden over de adviezen en de fijne samenwerking met de heer Bikker van Vroom.”
Har Houwen, Willems Bouwbedrijf B.V.
“Goed meedenken en snelle uitvoering.”