13-11-2023

Dit vinden onze klanten

Sinds 2019 meten wij structureel de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle klanten waarvan het werk recent is opgeleverd.

De vraag “Bent u tevreden over de prestaties van ons bedrijf?” is in 82% van de gevallen positief beantwoord, 14% antwoordde neutraal en 4% gaf aan niet (geheel) tevreden te zijn.

In de enquête wordt ook gevraagd naar een toelichting op het gegeven antwoord en of de respondent kan aangeven wat eventuele verbeterpunten zijn. Alle antwoorden worden geanalyseerd, intern besproken en meegenomen in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening en de uitvoering van de werkzaamheden. Hieronder een aantal quotes van onze klanten in de metingen van het afgelopen kwartaal.

Quotes

Eddie van Olst, Prins Bouw
“Vanaf offerte-aanvraag is er adequaat omgegaan met onze vragen en wensen.”

Robert Wegdam, Janssen de Jong Bouw Noord
“De afspraken zijn netjes nagekomen en als er problemen waren, werd er snel geschakeld.”

Jordy van Rooijen, H4A
“Ik ben erg tevreden over de communicatie en de kwaliteit die geleverd is!”

Swen Arendse, De Vries en Verburg
“Heiwerk, de uitvoering zelf, is goed verlopen. Startdatum kan beter gecommuniceerd worden. Al werd dit wel ook mede verstoord door een stelling die kapot aangevoerd werd. Hierdoor liepen we aardig uit qua planning. Mijn advies als verbeterpunt: voorafgaand aan transport dus eigenlijk controleren of de stelling nog wel werkend was/is wanneer deze een tijd heeft stilgestaan.”

Loek Gerekens, Bouwbedrijf DBG
“Alles liep voorspoedig.”

Jan-Wim Verhoeff, Franki Grondtechnieken BV
“Prettig samengewerkt. Dagelijkse verstrekking van de paalrapporten kan worden verbeterd.”

Erik Iterson, Aannemersbedrijf Henk van Iterson BV
“Netjes op tijd en afspraak is afspraak.”

Aad van Keulen, DVPP BV
“Prima en op tijd uitgevoerd.”

Ildar Vleugels, Stevacon Bouw BV
“Soepel verloop tijdens uitvoering en kwaliteit was zoals afgesproken. Tijdens het vooroverleg over de werkzaamheden werden een aantal aandachtspunten/problemen aangekaart. Na deze allemaal ondervangen te hebben voor de uitvoering, werd door de uitvoerende partij aangegeven dat dit veelal overbodig was.”

Erik Beltman, PHB
“Fijne jongens om mee samen te werken.”

Ben Vermeer, Dura Vermeer Bouw Midden West
“Afspraken die gemaakt worden, worden ook nagekomen. De werkzaamheden die Vroom uitvoert (heien en montage prefab funderingen) hebben jullie prima op orde.”

Dit vinden onze klanten
Dit vinden onze klanten

Deel bericht:

Meer nieuws

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding
18-04-2025

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding

Op vrijdag 11 april reisde een enthousiaste groep collega’s van Vroom gezamenlijk af naar München om een bezoek te brengen aan de BAUMA, dé toonaangevende vakbeurs voor de bouw- en funderingstechniek. Na een vroege aankomst op zaterdagochtend begonnen we de dag goed met een stevig ontbijt, waarna we vol energie […]
Hitachi CX900-GLS weer in topconditie
08-04-2025

Hitachi CX900-GLS weer in topconditie

Na bijna elf maanden werk in de werkplaats van Van den Heuvel in Werkendam is hij terug. En beter dan ooit. In opdracht van Vroom Funderingstechnieken voerde Van den Heuvel een grondige revisie én hermotorisering uit aan de Hitachi CX900-GLS. Het resultaat: een imposante funderingsmachine, volledig klaar voor een nieuw […]
Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS
21-03-2025

Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS

Vroom Funderingstechnieken en Van ’t Hek hebben samen de paalsystemen DPA en DPA-PLUS gecertificeerd met een zelfverklaring volgens NPR 7201. Dit traject heeft meer dan twee jaar geduurd en bestond uit proefbelastingen waarbij testpalen, uitgerust met extensometers, tot bezwijken werden belast. Daarnaast beoordeelde een door het Nederlands Normalisatie Instituut aangewezen […]
Naar boven