13-11-2023

Dit vinden onze klanten

Sinds 2019 meten wij structureel de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle klanten waarvan het werk recent is opgeleverd.

De vraag “Bent u tevreden over de prestaties van ons bedrijf?” is in 82% van de gevallen positief beantwoord, 14% antwoordde neutraal en 4% gaf aan niet (geheel) tevreden te zijn.

In de enquête wordt ook gevraagd naar een toelichting op het gegeven antwoord en of de respondent kan aangeven wat eventuele verbeterpunten zijn. Alle antwoorden worden geanalyseerd, intern besproken en meegenomen in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening en de uitvoering van de werkzaamheden. Hieronder een aantal quotes van onze klanten in de metingen van het afgelopen kwartaal.

Quotes

Eddie van Olst, Prins Bouw
“Vanaf offerte-aanvraag is er adequaat omgegaan met onze vragen en wensen.”

Robert Wegdam, Janssen de Jong Bouw Noord
“De afspraken zijn netjes nagekomen en als er problemen waren, werd er snel geschakeld.”

Jordy van Rooijen, H4A
“Ik ben erg tevreden over de communicatie en de kwaliteit die geleverd is!”

Swen Arendse, De Vries en Verburg
“Heiwerk, de uitvoering zelf, is goed verlopen. Startdatum kan beter gecommuniceerd worden. Al werd dit wel ook mede verstoord door een stelling die kapot aangevoerd werd. Hierdoor liepen we aardig uit qua planning. Mijn advies als verbeterpunt: voorafgaand aan transport dus eigenlijk controleren of de stelling nog wel werkend was/is wanneer deze een tijd heeft stilgestaan.”

Loek Gerekens, Bouwbedrijf DBG
“Alles liep voorspoedig.”

Jan-Wim Verhoeff, Franki Grondtechnieken BV
“Prettig samengewerkt. Dagelijkse verstrekking van de paalrapporten kan worden verbeterd.”

Erik Iterson, Aannemersbedrijf Henk van Iterson BV
“Netjes op tijd en afspraak is afspraak.”

Aad van Keulen, DVPP BV
“Prima en op tijd uitgevoerd.”

Ildar Vleugels, Stevacon Bouw BV
“Soepel verloop tijdens uitvoering en kwaliteit was zoals afgesproken. Tijdens het vooroverleg over de werkzaamheden werden een aantal aandachtspunten/problemen aangekaart. Na deze allemaal ondervangen te hebben voor de uitvoering, werd door de uitvoerende partij aangegeven dat dit veelal overbodig was.”

Erik Beltman, PHB
“Fijne jongens om mee samen te werken.”

Ben Vermeer, Dura Vermeer Bouw Midden West
“Afspraken die gemaakt worden, worden ook nagekomen. De werkzaamheden die Vroom uitvoert (heien en montage prefab funderingen) hebben jullie prima op orde.”

Dit vinden onze klanten
Dit vinden onze klanten

Deel bericht:

Meer nieuws

Verbinding als basis voor veiligheid en samenwerking
10-01-2025

Verbinding als basis voor veiligheid en samenwerking

Onder leiding van dagvoorzitter Brandon Smeets gingen op maandag 6 januari de scholingsdagen met een plenaire aftrap van start. Na het welkomstwoord van Peter Vroom volgde een boeiend interview met onze directie waarin alle relevante thema’s werden besproken. Ook met een terugblik op 2024. Daarna volgde de sessie Brain Based […]
Feestdagen
07-12-2024

Feestdagen

Vroom Funderingstechnieken en Vroom Betonbouw zijn gesloten van 23 december 2024 tot en met 7 januari 2025. Deze periode van rust en herstel is een belangrijk moment voor het team om samen met familie en vrienden te genieten van de feestdagen. Blijvende ontwikkeling en scholing Na de feestdagen begint Vroom […]
Dit vinden onze klanten
05-12-2024

Dit vinden onze klanten

Sinds 2019 meten wij structureel en continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle opdrachtgevers waarvan het werk recent is opgeleverd. Wij vragen de respondent om ons met een rapportcijfer te beoordelen op de volgende onderdelen: Hoe beoordeelt u ons […]
Naar boven