07-12-2024

Feestdagen

Vroom Funderingstechnieken en Vroom Betonbouw zijn gesloten van 23 december 2024 tot en met 7 januari 2025. Deze periode van rust en herstel is een belangrijk moment voor het team om samen met familie en vrienden te genieten van de feestdagen.

Blijvende ontwikkeling en scholing

Na de feestdagen begint Vroom op 6 en 7 januari 2025 met de jaarlijkse collectieve scholingsdagen. Deze dagen staan in het teken van het bevorderen van kennis en vaardigheden binnen ons team, met onderwerpen zoals veiligheid, digitale vaardigheden en functiegerichte opleidingen.

Beperkte bereikbaarheid

Tijdens deze periode is Vroom beperkt telefonisch bereikbaar. De reguliere bedrijfsvoering hervat op woensdag 8 januari 2025, wanneer we klaarstaan om met frisse energie en een goed gevulde orderportefeuille het nieuwe jaar in te gaan.

Vroom wenst iedereen een vrolijk kerstfeest en een voorspoedig 2025!

Feestdagen
Feestdagen

Deel bericht:

Meer nieuws

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding
18-04-2025

BAUMA 2025: inspiratie, innovatie en verbinding

Op vrijdag 11 april reisde een enthousiaste groep collega’s van Vroom gezamenlijk af naar München om een bezoek te brengen aan de BAUMA, dé toonaangevende vakbeurs voor de bouw- en funderingstechniek. Na een vroege aankomst op zaterdagochtend begonnen we de dag goed met een stevig ontbijt, waarna we vol energie […]
Hitachi CX900-GLS weer in topconditie
08-04-2025

Hitachi CX900-GLS weer in topconditie

Na bijna elf maanden werk in de werkplaats van Van den Heuvel in Werkendam is hij terug. En beter dan ooit. In opdracht van Vroom Funderingstechnieken voerde Van den Heuvel een grondige revisie én hermotorisering uit aan de Hitachi CX900-GLS. Het resultaat: een imposante funderingsmachine, volledig klaar voor een nieuw […]
Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS
21-03-2025

Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS

Vroom Funderingstechnieken en Van ’t Hek hebben samen de paalsystemen DPA en DPA-PLUS gecertificeerd met een zelfverklaring volgens NPR 7201. Dit traject heeft meer dan twee jaar geduurd en bestond uit proefbelastingen waarbij testpalen, uitgerust met extensometers, tot bezwijken werden belast. Daarnaast beoordeelde een door het Nederlands Normalisatie Instituut aangewezen […]
Naar boven