Infra
Infra
Nieuwbouw Trekfietsviaduct A4
In Den Haag verrijst een prachtig trekfietsviaduct nabij de A4. Het viaduct bestaat uit twee brugdelen die beiden een lengte hebben van ongeveer 80 meter. Deze worden in twee delen van 40 meter aangevoerd en gemonteerd op tijdelijke steunpunten. Vervolgens kunnen de brugdelen constructief worden verbonden. Om deze constructie te dragen, hebben we ruim 330 stuks buisschroefpalen de grond in geboord!
Infra
Geluidsschermen A1 en A27
Op de mooie zichtlocatie langs de A1 en A27 heeft Vroom in 10 verschillende fases de fundering gerealiseerd voor geluidsschermen. Drie van onze machines waren vanaf eind juli 2017 met enige regelmaat te spotten op het traject Utrecht-Noord en Bunschoten-Spakenburg, bij knooppunt Eemnes.
Infra, Utiliteitsbouw
Tramremise
Een nieuwe werkplaats die fungeert als centrale spil voor het onderhoud van trams. Daarvoor heeft een Vroom-team 368 stuks VGS schroefpalen aangebracht met behulp van groutinjectie. De trams welke worden onderhouden in deze werkplaats gaan vanaf 2020 behalve in Utrecht ook in Nieuwegein en IJsselstein rijden.
Infra, Utiliteitsbouw
Tramremise RET
Enkele maanden geleden stond de 100 jaar oude remise er nog, inmiddels is op die plek het heiwerk voor de nieuwe remise begonnen. De oude remise moest verdwijnen, omdat het complex niet meer voldeed aan de laatste eisen. Zo waren sommige voertuigen te lang om te worden onderhouden in het pand.
Marktsegment
Toon op kaart